top of page

מנכ"לית חדשה לאגודה


נועה סתת

חברות וחברים יקרים.ות שלנו,


אני שמחה מאוד לבשר כי נועה סתת נבחרה למנכ"לית החדשה של האגודה לזכויות האזרח. נועה תכנס לתפקיד ב-1 בנובמבר.


ב- 11 השנים האחרונות ניהלה נועה את המרכז הרפורמי לדת ומדינה, שם הייתה אחראית על הובלת האסטרטגיה הציבורית בנושאי דת ומדינה, שוויון מגדרי ומאבק בגזענות. בין היתר, הייתה שותפה בהובלת מהלכי שינוי משמעותיים, כגון המאבק בהדרת נשים, בארגון להב"ה ובפסילת מועמדים מסיתים מהתמודדות לכנסת.


קודם לעבודתה במרכז כיהנה נועה כמנכ"לית הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, שם הייתה שותפה למהלך ההיסטורי של הובלת מצעדי הגאווה הראשונים בעיר. כמו כן שמשה נועה כמנכ"לית של MEET, ארגון העושה שימוש בטכנולוגיה לפיתוח מנהיגות משותפת של צעירים ישראלים ופלסטינים מישראל ומהגדה. נועה מוסמכת לרבנות רפורמית, ובעלת תואר שני במדעי היהדות.


נועה נרגשת ונלהבת להצטרף לצוות המצטיין והמיומן של האגודה, ובדבריה לקראת כניסתה לתפקיד אמרה: "לאורך כמעט 50 שנות קיומה האגודה לזכויות האזרח השפיעה על עיצוב דמותה של הארץ, והיא חוד החנית במאבק למען חברה דמוקרטית, שוויונית וצודקת. זוהי זכות גדולה עבורי להצטרף לצוות המצטיין והמיומן של האגודה ולקחת חלק בארגון זכויות האדם המוביל והוותיק בישראל".


הוועד המנהל התרשם עמוקות מהניסיון של נועה ומהחזון שהציגה עבור האגודה לזכויות האזרח אל מול האתגרים הניצבים בפניה, ואנו מאחלות לה הצלחה רבה עם כניסתה לתפקיד בחודש נובמבר.


זו אמנם עדיין אינה העת לפרידות, אך ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי להודות מקרב לב לעו"ד שרון אברהם-ויס שעמדה בראש האגודה לזכויות האזרח בשבע וחצי השנים האחרונות, והובילה במקצועיות ובמסירות את הארגון להישגים חשובים ופורצי דרך.


ברכות חמות לשרון ולנועה ובהצלחה לכולנו,

רחל ליאל

שלכן/ם,


רחל ליאל,

יו"ר הוועד המנהל של האגודה לזכויות האזרח


bottom of page