אילוסטרציה

בואו לעבוד איתנו! דרושים/ות לאגודה

מנהל/ת כספים 


דרוש/ה מנהל/ת כספים במשרה מלאה.


תיאור התפקיד:

  • ניהול מערך הנהלת חשבונות, חשבות שכר ומנהלות המשרדים - ניהול ישיר של 3 עובדות.  

  • בנייה, בקרה וניהול של תקציב ותזרים הארגון – מחזור כספים של כ 9 מש"ח. 

  • עבודה אינטנסיבית עם צוות פיתוח משאבים בבנייה ובבקרה של תקציבי פרוייקטים מבוססי תרומות והכנת הדיווחים הכספיים עבור התורמים.

  • ביצוע בקרת רכש שוטפת. עבודה מול ספקים ונותני שירותים חיצוניים.

  • שיתוף פעולה מקצועי עם ארגונים שותפים בפרוייקטים בארץ ובעולם.

  • אחריות לדיווחים תקופתיים ושנתיים מול רו"ח ורשם העמותות.

  • ניסוח ועדכון נהלים ארגוניים.

  • דיווח למנכ״לית, לוועד המנהל ולוועדת הכספים, חברות בצוות הניהולי של האגודה.

  
דרישות התפקיד:

 

  • תואר ראשון בחשבונאות/מנהל עסקים/כלכלה – חובה; 

  • תואר שני בתחומים רלוונטיים – יתרון.

  • יתרון לרקע קודם מוכח בניהול ולניסיון מעשי בנושאי חשבונאות ושכר.

  • שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על מיומנות גבוהה מאד ב-Excel.

  • ניסיון בהכנת הצעות ודיווחים לתורמים – חובה; ניסיון מתמשך עם תורמים מורכבים כגון EU או BFTW – יתרון. 

  • עברית ואנגלית – קריאה וכתיבה ברמה גבוהה מאד.

  • ניסיון מעשי בתוכנות כספים, הנהלת חשבונות ושכר – חובה; ניסיון מעשי בפריוריטי ומיכפל – יתרון.

  • ניסיון קודם בעולם השינוי החברתי  ו/או העמותות ו/או העולם הפילנתרופי – יתרון.

  • שירותיות גבוהה, דייקנות, עמידה בלו"ז ותפקוד גבוה בתנאי לחץ.

 
מקום ההעסקה: תל אביב או ירושלים (נדרש לפחות יום בשבוע בת"א)
תחילת העסקה:  אפריל 2021
קו"ח, אנא שלחו עד ליום 4.4.21 ל: naamayadgar@acri.org.il    
 
****רק פניות מתאימות תענינה****
 

 

התמחות משפטית באגודה

תאריך עדכון: 25 באפריל 2021
 

לעת עתה אין לנו צורך במועמדות ומועמדים להתמחות.

נעדכן כאן כשנתחיל לקבל מועמדויות לשנת 2023.