הקמפיין החל ביוני 2016 במטרה לעורר תמיכה ציבורית רחבה ברפורמה בטיפול ובאשפוז הסיעודי בישראל, ולעודד את הציבור להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות ועל מובילי דעה כדי להכניס את הרפורמה לתקציב. הפעילות כללה קידום פעילות בכנסת, ארגון כנס בכנסת, פוסטים רבים בפייסבוק, איסוף עדויות, פרסום נייר עמדה בשם האגודה לזכויות האזרח ופרופ' איסי דורון, השקת מיניסייט המסביר את הנושא, ניוזלטרים, קמפיין שליחת מיילים למקבלי החלטות באמצעות אתר "אנו". וקידום פרסומים בכלי תקשורת מובילים (למשל: ערוץ 2, ynet, דה מרקר).