top of page

גאגא בהאנגר למען זכויות אדם עם אוהד נהרין


אירוע גאגא רב-משתתפים לקהל הרחב בהאנגר 11, נמל תל אביב, שכל הכנסותיו יוקדשו לאגודה לזכויות האזרח

יום ראשון 26 במאי 2019

פתיחת דלתות: 19:00, תחילת השיעור: 20:00

סשן עם דיג'יי עדי בוטרוס 21:00

אירוע הגאגא רב המשתתפים, שכבר הפך למסורת שמרכזת מאות אנשים יחדיו לשיעור תנועה מיוחד בנמל תל-אביב, חוזר זו השנה השישית. אוהד נהרין, יחד עם מורי גאגא ורקדנים מלהקת מחול בת-שבע, יקיימו שיעור גאגא בהאנגר 11 בנמל תל-אביב. המפגש מתאים לכל אחד ואין צורך ברקע קודם במחול כדי להשתתף.

גאגא, שפת התנועה שפיתח אוהד נהרין, מפתחת מודעות לתחושות, מסייעת לחיזוק הגוף וריפויו, תורמת לזריזות ולכוח המתפרץ, מעצימה חיוניות וערנות, משחררת מתחים ומאפשרת נוכחות איכותית. גאגא פונה לשני קהלים עיקריים: גאגא/רקדנים וגאגא/אנשים. השיעורים מתקיימים באופן שוטף ברחבי הארץ ובערים מרכזיות ברחבי העולם.

את הגאגא מתרגלים בבגדי רחוב נוחים ואין צורך בלבוש מיוחד. משך השיעור הוא כשעה של תנועה ללא הפסקה, בהתאם להוראות כלליות של המדריך. גאגא מתאימה לכל אחד ואין צורך בניסיון קודם במחול או בתנועה.

בתום שיעור הגאגא יוקצה חלק מההאנגר למסיבת המשך עם עדי בוטרוס – דיג'יי ואספן תקליטים, שבמקביל לעבודתו כדיג'יי הוא רקדן וכוריאוגרף שעבודותיו מוצגות בארץ ובחו"ל.

כל ההכנסות מן האירוע ייתרמו לאגודה לזכויות האזרח.

אוהד נהרין: "כל מי שחי ונושם בארצנו חייב תודה ענקית לאגודה לזכויות האזרח על פועלה לאורך השנים. האגודה זקוקה למשאבים בכדי לממש את משנתה. בואו לאירוע, תיהנו, תרמו ואפשרו לאגודה להמשיך בעשייה המשמעותית."

עו"ד שרון אברהם-ויס, מנכ"לית האגודה לזכויות האזרח: "בימים אלו נראה כי הצורך במאבק על זכויות האדם והדמוקרטיה הוא חיוני, בוער ודחוף מתמיד. אוהד נהרין הוא אחד הקולות האמיצים למען זכויות האדם זה שנים רבות. הקול הצלול של אוהד נהרין – מהאמנים המרכזיים בארץ ובעולם – בעד זכויות האדם, מהדהד בעוצמתו ובחשיבותו תמיד. על רקע חשש של אמנים רבים לבטא את דעותיהם מקבל קולו של נהרין חשיבות – לא רק כמבטא את עמדתו הוא אלא גם כמי שנותן פתח ולגיטימציה לאמנים ולמובילי דעה נוספים בציבור בישראל להביע את עמדתם. האגודה לזכויות האזרח רואה באירוע גאגא, שהפך כבר למסורת וכל הכנסותיו תרומה למאבק למען הדמוקרטיה וזכויות האדם, ביטוי תמיכה מרגש ומחזק תמיד, ובמיוחד בימים אלו".

טלפון לבירורים: 03-5446999 כרטיס במכירה מוקדמת: 65 ₪. במכירה במקום: 75 ₪ ביום האירוע יימכרו כרטיסים במקום במזומן בלבד. אין שמירת חפצים במקום. *לתשומת לבכם: האירוע יצולם ויוקלט, מעבר לכך אין לצלם במהלכו.

bottom of page