top of page

ארגונים: מגנים את הפשיטה על משרדי ארגון אדאמיר


אילוסטרציה

הארגונים הישראליים והפלסטיניים החתומים מטה מגנים בחריפות את הפשיטה הלילית על משרדי אדאמיר - האגודה לתמיכה באסירים וזכויות אדם, מיום 19 בספטמבר, במהלכה הוחרמו מחשבים ניידים, כוננים ופריטים נוספים, כולם חיוניים לעבודה של הארגון.

הפעילות של אדאמיר, ארגון בעל מוניטין מוכח בהגנה על זכויות אסירים, חיונית למניעתן של הפרות זכויות אדם. במהלך 30 שנות פעילותו יצא לרבים מאתנו לעבוד עמו בשיתוף פעולה הדוק במגוון סוגיות, במטרה להבטיח זכויות בסיסיות עבור אסירים, בהן מניעה של עינויים, מעצרים שרירותיים ומשפטים לא הוגנים. פעולה זו היא חלק ממתקפת הדה-לגיטמציה של הרשויות בישראל כנגד ארגוני זכויות אדם פלסטיניים וישראליים, במטרה להשתיק קולות המבקרים את הכיבוש. הצעדים כנגד מגיני זכויות אדם וכנגד ארגוני חברה אזרחית פלסטיניים, מאמצי המשרד לעניינים אסטרטגיים לפגוע במקורות המימון של ארגוני זכויות אדם, פרסום האשמות שווא ויצירת אווירה מאיימת, חייבים להסתיים ולהיות מגונים על ידי הקהילה הבינלאומית.

באמצעות עבודתם של ארגונים כמו אדאמיר, פלסטינים וישראלים יכולים להיאבק נגד הנזק הקטסטרופלי המתמשך שנגרם על ידי הכיבוש. אנו קוראים לכם להשמיע קול נגד הפגיעה הזו. כארגונים שדואגים לחברה בה הם פועלים, אנו מאמינים כי רק על ידי סיום הכיבוש והגנה על זכויות אדם אנו יכולים להבטיח עתיד טוב יותר לפלסטינים ולישראלים.

הארגונים החתומים: האגודה לזכויות האזרח בישראל, בצלם, במקום – מתכננים למען זכויות תכנון, גישה, הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל, חקל – ברית להגנה על זכויות אדם, יש דין – ארגון מתנדבים לזכויות אדם, עדאלה – המרכז המשפטי לזכויות המיעוט הערבי בישראל, עיר עמים, עמק שווה, מכון עקבות, קז"א - הקרן למגיני זכויות אדם, רופאים לזכויות אדם, תורת צדק.

bottom of page