top of page

בואו לחגוג איתנו! אירועי היובל לאגודה


לוגו האגודה - 50 השנים הראשונות

50 שנה שאנחנו כאן, ארגון זכויות האדם הגדול, הוותיק והמוביל בישראל

50 שנה של עשייה להגנה ולקידום זכויות האדם והדמוקרטיה

50 שנה של מאבק על הערכים שחשובים לכולנו

50 שנה של הישגים ששינו את פני החברה בישראל מקצה לקצה

יום הולדת 50 לאגודה שלנו, ואנחנו מסתכלות ומסתכלים אחורה בגאווה.

בשבועות ובחודשים הקרובים נציין במגוון אירועים, כנסים ושיתופי פעולה את ההישגים והאתגרים שלנו לאורך השנים. כאן תוכלו למצוא את ריכוז האירועים וקישורים לפרטים נוספים ולהרשמה. בואו לחגוג איתנו!



הצטרפו אלינו למסע בזמן

50 ציוני דרך מתוך מגוון העשייה הענפה של האגודה ב-50 שנותיה, החל מהעתירה הראשונה שהגישה האגודה לבג"ץ ועד לאתגרי הקורונה והעידן הדיגיטלי, באתר מיוחד שהקמנו.



אין גיל צעיר מדי לעיסוק בזכויות אדם

האגודה ומגזין הילדים "עיניים" בשיתוף פעולה מיוחד – גיליון המוקדש לנושא השוויון. רוצה לחלוק את שיח זכויות האדם עם הדור הבא? שלח.י לנו במייל חוזר את כתובת הדואר שלך ונשלח לך גיליון במתנה.




אירועים שהתקיימו


מחשבות, תובנות ודילמות בקידום זכויות אדם - כנס לציון 50 שנה לאגודה

10-9 במאי: כנס חגיגי בן יומיים, שהתקיים בשיתוף מרכז מינרבה לזכויות אדם בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. לתיעוד הווידאו של הכנס לחצו כאן.


אמנות פוליטית בישראל - סדרת הרצאות

שיתוף פעולה עם "בית לאמנות ישראלית" - סדרת מפגשים על אמנות פוליטית בהנחיית ד"ר גדעון עפרת, על צמיחתה ודהייתה של האמנות הפוליטית בישראל מאז מלחמת ששת הימים. 1 במאי – 19 ביוני 2022, לפרטים לחצו כאן.



50 שנה לאגודה בפסטיבל דוקאביב

שיתוף פעולה מיוחד עם פסטיבל דוקאביב, שכלל סדרה של סרטי זכויות אדם ושלושה פאנלים מרתקים:

שבת 28.5: הקרנת הסרט "נבלני" ופאנל: "עד הקצה: מגיני זכויות אדם ברוסיה של פוטין"

חמישי, 2.6: הקרנת הסרט "גבי גיפורדס לא מרימה ידיים" ופאנל: "נשים בצמתים של קבלת החלטות: פוליטיקה, משפט ומה שביניהם"

שישי 3.6: הקרנת הסרט "שמי הוא פולי מארי" ושיחה עם הבמאיות.



טרטקובר: מעצב אי-נחת

שיתוף פעולה עם "בית לאמנות ישראלית": אירוע מחווה לאמן דוד טרטקובר ולציון יובל להקמת האגודה. שישי 22.7.2022. ההזמנה | הרצאתו של עו"ד דן יקיר, היועץ המשפטי של האגודה


ב-50 השנים האחרונות, בזכות התמיכה, השותפות, והעבודה הקשה של רבות ורבים, הפכנו למוסד מרכזי בהגנה על שוויון וזכויות אדם בישראל. עבודה רבה עוד לפנינו: פינות אפלות שצריך להאיר, עוולות שיש לתקן וזכויות שעליהן יש להגן. נמשיך לעבוד יום יום, שעה שעה, כדי לקדם שוויון וצדק חברתי וכדי להגן על זכויות האדם של כל מי שחיים בישראל ובשטחים הכבושים. המחויבות שלנו היא להיות שם בשבילכם, בשביל כל מי שצריך אותנו - היום יותר מתמיד.


נ.ב.

אה, מתנה? תודה, באמת שלא הייתם צריכים... אבל אם כבר שאלתן – נשמח מאוד לתרומות. רק בעזרתכן נוכל להמשיך להגן על זכויות האדם והדמוקרטיה.



bottom of page